טוויטר וקידום אתרים

המאמר הבא מציג ציוצים ברשת טוויטר בין שני מותגים והם עוגיות אוריאו ורשת בתי קולנוע. הציוצים סבבו אודות דיון בדבר כדאיות הבאת עוגיות אוריאו לבית הקולנוע .

תקשורת זו יצרה דו שיח הומוריסטי מקומי בין שני טווטרים, ובנוסף העלה את שם המותגים בעיני הקוראים לשם מודעות ולו רגעית אפילו, אך כזו שניתן לנצל אותה לפרסום- לצורך זה הטווטים סבבו סביב המותג עוגיות אוריאו ורשת בתי קולנוע מפורסמת.

עצת המחבר היא להשתמש במדיה חברתית כדי ליצור באז למותגים וליצור שיח, מבדד וסימפטי הסובב סביב מוצרים כבדרך אגב, וכך להפיץ את שם המוצר ברשת. ניצול המדיה בצורה עקיפה ולא מאולצת או ישירה מידי תתרום ליצירת באז חיובי סביב המוצר בעת דיון סביבו ברשת חברתית כזו או אחרת.

ניתוח סוציאלי של צרכני המוצר יתרום להבנה באם המוצר אמין ונצרך על ידי קבוצות אוכלוסיה נרחבות, יביא לתודעה חדשה על אמצעי זה כדרך לקידום מוצרים. יצירת באז ברשת, כמו הציוצים בטוויטר, בסוגיית העוגיות ובתי הקולנוע, תאפשר הגעה לאוכלוסיות חדשות והכנסה עקיפה של מותגים לשיח ללא צורך בשימוש בפרסום ישיר וממוקד לרוב המיועד למטרה זו.

זוהי ראיה חדשה של ניצול המדיום החברתי כאמצעי לא כוחני לפרסום אלא כבאז טבעי וספונטני , שיאפשר את מימוש הפוטנציאל של שיווק וקידום מוצרים ומותגים ברשת.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן