לגלות את 7 ההרגלים שהמותגים המובילים מאמצים – קמעונאות דיגיטלית

מתוך כתבה שלנו שפורסמה בעולם הקניונים/ המגזין המקצועי לעולם הקמעונאות מבית פרו-מול. קמעונאות דיגיטלית.

 

המדיה הדיגיטלית שינתה מן היסוד את הדרך בה מותגים וצרכנים מתנהגים, כמו גם את דרכי השיווק והניהול שלה, כדי להצליח בחיבור עם אנשים בעידן הדיגיטלי, המותגים נדרשים לאמץ הרגלים חדשים, ובמקרים מסוימים להתנהג ממש כבני אדם, ברור לכולנו שהמאפיינים של מותגים הם שונים וייחודיים, אולם ישנו מכנה משותף למוצגים דיגיטליים חזקים ומצליחים, שניתן לזהות אותו כקריטי להצלחה בעידן השיווקי החדש. קבלו את 7 ההרגלים המנצחים.

 

קישור להמשך הכתבה במגזין

http://www.promall.co.il/magazine-1114/index.html#4

 

 

 

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה