קדם מכירה – השלב הבסיסי להצלחה ברשת.

קדם מכירה מבוסס על הכנת האתר ומוצריו לקראת מימוש צרכי הלקוח שמחפש מידע מהימן ועדכני ומבוסס. עליך לספק מידע זה כדי לספק את צרכיו של הלקוח עצמו בראש וראשונה ולא כדי למכור לו מוצר או שירות בכל מחיר.

לכן, הכנת הליך הקדם מכירה אמור להיות בעדיפות ראשונה, לפני סיפוק צרכי העסק שלך שהם בוודאי מכירת מוצריך ללקוח. הלקוח ברשת מחפש מידע אמין ומהימן ולכן יעדיף לקנות מוצר ממי שנחשב בר סמכא ואמין כדוגמת חבר קרוב, מאשר מספק מוצרים אנונימי.

לכן עליך לבנות אמינות והכרה ברשת למוצריך, כך תפיג חששות מלב הלקוחות הפוטנציאלים, ותמשוך תנועה רבה יותר לאתרך. עליך להגיע בסופו של התהליך ליחס המרה גבוה. יחס המרה משמעותו, היחס בין כמות הגולשים הממירים את לחיצתם על כפתור הקניה לעבר הקניה הבטוחה, קרי השקלים והרווח הבטוח בצידם לאחר המכירה. עליך להכיר בעובדה כי שום דבר לא קורה ברשת כתוצאה מיד המקרה. לכן כל כישלון או הצלחה מהצד האחר היא תוצאה שלך בלבד.

לעיתים בני אדם מתפתים להקים אתר מסחרי בעלויות מינימליות תוך שימוש באחסון בחינם או בשירותי קידום אתרים זולים. התנהגות זו מועדת לכישלון, כיוון שהתלות באמצעים אלו הינה תלות במאחזי שווא המציעים התעשרות מהירה ללא השקעה מספקת.

התמדה היא הסוד להצלחה בחיים ובכלל זה גם בעסק המקוון באינטרנט. עליך ליישם את המהלכים בסבלנות ובאדיקות כדי לראות תוצאות בטווח הארוך.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן