שיווק B2B – העצמת מותגים בכנסים עסקיים.

השקעתם כסף וזמן ורכשתם עמדה באחד הכנסים שקהל היעד שלכם יהיה בו, עכשיו השאלה איך לגרום לקהל לבוא אליכם ולא למתחרים שלכם?

חשוב להכיר! יותר ויותר מותגים עושים היכרות עם המבקרים והלקוחות הפוטנציאלים כבר לפני הכנס, כך שבכנס עצמו הלקוחות הפוטנציאלים כבר מכירים, ולמעשה השיחות במהלך הכנס הופכות לאיכותיות ורלוונטיות יותר.

 

האתגר המרכזי הוא שקהל המשתתפים בכנס יכירו את הפתרונות שלנו, עדיף לפני הכנס, כך נוכל ליצור מפגשים איכותיים ויעילים במהלך הכנס ולמעשה להשיג את המטרות והיעדים שלנו.

 

היכרות מקדימה עם קהל היעד – הפתרון.

במאמר זה אנו נתמקד בדרך ליצור היכרות עם קהל היעד אשר מגיע לכנס ספציפי באמצעות האינטרנט. פתרון זה נמצא בשימוש בכמה מותגים מובילים ומציג תוצאות יעילות ביותר.

 

איך זה עובד?

ישנם יתרונות רבים כשמופיעים בתוצאות החיפוש, כך מגיעים לקהל יעד מאוד ממוקד ורלוונטי.

באמצעות הופעה במילות מפתח מדויקות של הכנס הספציפי בו אנחנו מציגים,  אנחנו למעשה מופיעים רק לקהל שקשור לכנס.

הרי מי סתם יחפש מידע על כנס לרופאי שיניים בברצלונה?

לדוגמה: כנס בינלאומי IFA בו אתם מציגים

כל מי שמחפש מידע על הכנס, דרכי הגעה, בתי מלון, רכבות או אפילו מידע על החברות המציגות.

ייחשף באמצעות פרסום ממוקד לחברה שלכם, למוצרים, לשירותים, יתרונות שלכם על פני המתחרים, מחירים ומבצעים וכו'.

 

 

בנוסף ניתן באמצעות כלי אחר "לרדוף" אחרי כל מי שכבר נכנס אלינו לאתר או לעמוד הנחיתה שלנו בזמן מסויים, כלומר משתתף שנכנס לקבל מידע על הכנס שלנו, נכנס לאתר או לעמוד מידע מיוחד שהקמנו, קיבל מידע על המוצרים והיתרונות שלנו, ואנחנו ממשיכים להציג לו את היתרונות שלנו בכל אתר אחר בו הוא מבקר.

2

 

 

למה זה מאוד משתלם?

התשלום בחיפוש וא לפי קליק, והמחיר נקבע ע"י מכרז, תחרות בין המפרסמים. במאמר זה לא ארחיב על הדרך בה נקבע המחיר לקליק, אך בגדול כשאין תחרות המחיר מאוד נמוך, כמה נמוך ? יכול להגיע למחיר של כמה עשרות סנטים לקליק. כך ניתן בכמה מאות דולרים ניתן לעשות היכרות עם מאות או אלפי משתתפים.

 

בנוסף הפתרון גמיש לחלוטין, כך ניתן לקבוע מתי להופיע (חודש או שבוע לפני הכנס) ולקבוע את התקציב המקסימאלי, כך שהתקציב יכול להיות מאוד ברור.

 

יתרונות!

  • מגיעים בדיוק לקהל היעד שלכם, למשתתפים בכנס בהם אתם מציגים.
  • המשתתפים מכירים אותכם לפני שמגיעים לכנס, כך שניתן ליצור שיחות איכותיות יותר בכנס עצמו.
  • תקשורת ישירה בלתי אמצעית, הלקוחות שלכם יגלו אתכם באופן ישיר ולא באמצעות מארגני הכנס.
  • עלות נמוכה מאוד.
  • הוכחת יכולת, מותגים מובילים עושים שימוש באסטרטגיה זו ומעידים שחלק מהמבקרים בכנס מספרים שכבר נחשפו באינטרנט לפתרונות שלהם ולמעשה מצליחים ליצור שיחות איכותיות יותר ולהשיג יעדים באופן יעיל יותר.

 

פתרון זה כבר נמצא בשימוש אצל מותגים מובילים, ייצואנים אשר מציגים בכנסים בינלאומיים.

בכל שאלה ועניין ניתן ליצור עימנו קשר ונשמח להרחיב על היכולות והאסטרטגיות המשולבות בהם ניתן ליצור יתרונות יחסיים על פני המתחרים בכנסים ואירועים עסקיים.

 

 

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה