ADIN

שיווק דיגיטלי B2B​

האתגר- הקהל שצורך את השתלים הוא לא הקהל שמשלם על המוצר (רופאי שיניים)

הפתרון

הפעלנו את "אסטרטגית מלקחיים" הגענו באופן דיגיטלי ישירות לקהל שעושה שימוש במוצר, הלקוח הסופי והצגנו לו את יתרונותיו של המוצר על פני המתחרים.

התוצאה

הצלחנו לייצר "ביקוש מלמטה" בקרב קהילת המשתמשים, הביקוש הגיע לקהל הרוכש (רופאי השיניים) תוך פחות משנה הצלחנו להעלות את כמות החיפושים לפתרונות של adin ב מאות אחוזים בקרב קהל המטופלים בנוסף הצלחנו לצמוח בעשרות אחוזים ברכישות ובכמות העסקה הממוצעת.  

אן מלכה מנהלת מרקום adin שתלים דנטליים 

סוכנות מובילה בעלת ערך ייחודי. תמיד בזמן, מאוד יצירתיים, איכותיים, ויעילים, עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לעיתים מעבר לדמיון. 

קשה מאוד למצוא סוכנות שיווק שיודעת לספק תוצאות בעולם ה B2B הוסיפו לנו ערך עצום, לידים והעלו את ערך המותג.

 

"סוכנות מובילה בעלת ערך ייחודי. תמיד בזמן, מאוד יצירתיים, איכותיים, ויעילים, עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לעיתים מעבר לדמיון. קשה מאוד למצוא סוכנות שיווק שיודעת לספק תוצאות בעולם ה-B2B הוסיפו לנו ערך עצום, לידים והעלו את ערך המותג."
אן מלכה
מנהלת מרקום adin שתלים דנטליים
רוצים לעבוד יחד?
דילוג לתוכן