זמן אמיתי

האתגר

חוויה מותאמת אישית.
שימוש בבינה מלאכותית בשיווק דיגטלי על מנת ליצור יתרון יחסי על פני המתחרים. 

פתרונות

להגיע ללקוחות פוטינציאלים "ברגע האמת", ברגע שמתרחשת בשלות לרכישה ולאורך כל מסע הרכישה של הלקוח. זה לא רק חיפוש מוצר, אלא גם המפגש ההתנהגותי.

הדבר הראשון הבנו כיצד אנשים מחפשים וכיצד זה קשור למסע הרכישה שלהם.

הבחנו בין נשים שיודעות מה הן מחפשות, בשלב זה היא כבר נמצאת במשפך הרכישה ההדמנות הוא ללוות אותה במשפך לסגור את העסקה.

התוצאה

הגדרנו מחדש את המטרות. כמונו, בינה מלאכותית עובדת היטב כשניתנים לה יעדים מוגדרים וברורים. הקמנו מחדש את המודלים שלנו להצלחה, במקביל גם וודאנו שהמטרה שלנו ניתנת לכימות, ומדידה. 

צללנו עמוק וגילינו  יתרונות והזדמנויות באפשרויות מגוונות. 

פיתחנו קריאייטיב בהתאמה אישית לקהילה שלנו מודעות, באנרים וסרטונים. 

מצאנו נסיקה של  77% מבעלי הסמארטפונים אשר בחרו לבצע המרה לאחר שצפו במודעה מותאמת AI, בינה מלאכותית.

מודעות החיפוש הרספונסיביות מתמזגות והותאמו לכותרות ולתיאורים מה שהוביל לנסיקה של כ 117% ב CTR ולצמיחה מהירה במספר הפניות לעסק ובחווית הגולש, מצאנו הלימה ישירה לערוצים שיווקיים דיגיטלים מקבילים. 

רוצים לעבוד יחד?
דילוג לתוכן