איך להשתמש ב Google Analytics על מנת למקסם החזר השקעה ב B2B

זה משחק של מספרים, ואנחנו אוהבים את זה ככה!

 

במאמר זו נעסוק בדוחות Google Analytics במטרה לנהל טוב וליצור אופטימיזציה של מסעות פרסום ppc

כאשר במיקוד שלנו לאורך כל הפעילות הדיגיטלית היא יצירת תהליך של שיפור לאורך זמן של יחסי ההמרה. היום עם שדרוג מערכת Google Analytics הדבר אפשרי יותר מתמיד.

 

Google Analytics מספקת כמעט עד בלי סוף, גרפים מפוארים ומפורטים , דבר שמצאתי כי יכול להרתיע ולבלבל גם את המנוסים שבמשווקים. לכן חשוב להתמקד בעיקר במה שאתה זקוק לו, והיא היכולת ליצירת דוח המספק מידע רלוונטי שאתה בעיתוי הנחוץ לך

.

היום נדון ביצירת דוחות Google Analytics לניהול הקמפיינים שלך:

מטרות>צינורות הדמיה

דוחות מותאמים אישית

תנועה באתר>מנועי חיפוש

תוכן>דוח תוכן מרכזי

 

את הדוחות ניתן לשמור על גבי שולחן העבודה שלך, או על ידי שימוש בלוח אימייל לשמירה של קבצים. כמו כן , ניתן לשמור אותם בסוגים שונים של פורמטים כגון: Excel, PDF, XML, TSV ,CSV

בהתאם לצרכים שלך.

כעת נתמקד בארבעת סוגי הדוחות:

מטרות>צינורות הדמיה

הצבת מטרות היא חיונית להבנת ביצועי  קמפיין ppc.

הדוח הויזואלי של מטרות וצנורות הדמיה יציג בפניך את מטרות הקמפיין בהתאם להגדרות שהגדרת לו.

כמו כן בדומה לצינור השקיה ניתן למצוא פריצות בשטף המידע באמצעות דוח זה לשיפור הקמפיין בצורה מרבית.

באמצעות דוח צנורות הדמיה ניתן לזהות בעיות בצעדים להמרה באתר עקב דוח פירוט מידע אישי שהלקוח ממלא שעשוי להיות ארוך מידי או להכביד בצורה כללית על הקלוח, ולכן הוא מעדיף לצאת מהאתר מבלי למלא את מלוא הטופס לפי דרישת האתר. לכן הדמיה זו עשויה להציג פריצה זו הבלתי יעילה לקידום והמרה של קניה מהאתר.

4237732241_37308cb806-5

דיווח אישי

דוח הבנוי באופן פרטני ואישי לצורך בדיקה יומית או חודשית, עשוי לצרף יחדיו מספר דוחות לשם צפיה קלה ונוחה.Google Analytics מאפשרת לך ליצור דוח מקדים המאחסן את הנתונים בדוחות הראויים לתצוגה על ידי המערכת בצורה ידידותית וקלה.דוגמה לדוח שניתן להשתמש בו לקבלת מידע לגבי הקמפיין הוא דוח מחזור המכירות שאמור להציג נתונים שעל פיהם ,ניתן להחליט מהי מידת היעילות של הקמפיין, מילות המפתח,קבוצות מודעות ועוד.כל זאת יאפשר לך ליצור התבוננות  על הקמפיין לשם שיפור תקציב הppc או לקול צעדים לשיפור החזר ההשקעה ROI.

מדידה וניתוח B2B
מדידה וניתוח B2B

 

תנועה באתר>מנועי חיפוש

דוח מקורות התנועה יכול לפרק את המידע לגבי מקורות התנועה לאתר כגון מפרסומים משולמים או לא,שימוש באתר מידת ההמרה,ומסחר אלקטרוני.

מידע זה יציג בפניך את התנועות הרלוונטיות של נטייה למעלה או למטה של מקור התנועה, ובנוסף לצפות זאת לגבי כל חודש בחודשו.

מדידה וניתוח B2B
מדידה וניתוח B2B

תוכן>דוח תוכן מרכזי

דוח זה מציג בפניך את החלקים הפופולריים ביותר באתר אליהם הכניסה היא מרבית לגבי דפים חלשים יותר ניצתן להשתמש בקידום אתרים בשיטות להצמחת הכניסה אליהם. דוח זה מציג ניתוח של ניווט הלקוח באתר וכניסה לאתר כך שניתן לזהות ולאפיין התנהגות לקוח באתר וצרכיו.ניתן לזהות באמצעות דוח זה את הדפים הפוטנציאליים להפיכתם לדפי נחיתה,ואפשרות לשיפור בניווט באתר, איכות התוכן ואיכות הטקסט וכמו כן זה עשוי להוות דוח מעולה למקדמי אתרים seo.

מדידה וניתוח B2B
מדידה וניתוח B2B

 

מדידה וניתוח B2B
מדידה וניתוח B2B

PPC  וGoogle Analytics-קשר סימביוטי

אין ספק שGoogle Analytics  חיונית לכל צרכי הppc שלך.ביכול לחצות מנועי חיפוש, שימוש ידידותי ועזרה תמידית מציגים אינספור אפשרויות לקידום אתרים לעבודה קלה ביותר.אנו מציעים לך להנות בשימוש

בGoogle Analytics  ותמיד לנסות ולשפר את האתר. אנו בטוחים שככל שתתמיד להשתמש בGoogle Analytics תלמד לאהוב אותה יותר.

 

בכל שאלה ועניין אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, נשמח לשתף מהניסיון.

חברות B2B יכולות לקבל שיחת ייעוץ ללא תשלום, ממוקדת בבנית אסטרטגית מדידה וניתוח ביצועים.

ההטבה תינתן במהלך חודש זה בלבד.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה