כפר הנופש נופי הבשן

האתגר- להזניק מכירות לקהל המקומי והבינלאומי​

הפתרון

להתמקד באירועי תוכן חווייתיים באזור ובאמצעותו לשווק את הלינה (תיירות תוכן וחוויה) באמצעות קהלים מותאמים בעלי עניין משותף

התוצאה

הצגנו ושיווקנו באופן ממוקד ישירות לקהלי היעד שלנו, מוצרי ואירועי תיירות חוויתיים עם לינה בכפר הנופש. 

התמקדנו בחוויה רוחנית עבור הקהל המקומי, עם סדנאות בריאות ייעודיים לנשים וסדנאות העוסקות בהיבטים רוחניים, במקביל עשינו שימוש בנכסי הטבע היחודיים המקומיים על מנת לימור תוכן ועניין עבור הקהל הבינלאומי וזאת באמצעות ניכוס אגמון החולה כחוויה, כאירוע תוכן עבור צלמים, צפרים וחובבי טבע.

תייגנו צלמי טבע וצפרים כקהלים בעלי בשלות לעניין ולרכישה, הצגנו חבילת תוכן מלאה הכוללת לינה בכפר הנופש.

 

ההצלחה

הצלחנו להשיג מודעות ועניין במוצרי החוויה ובחבילות התיירות בקרב קהילות חובבי הטבע וצפרות במיקומים רבים בעולם, על פני 5 יבשות. 

הצלחנו להזניק את המכירות הבינלאומיות במהלך עונת העגורים (בחודשי הסתיו והחורף, עונה תיירותית חלשה)  

יצרנו עניין משותף בקרב קהילות הצלמים והצפרים ברחבי העולם, הזנקנו את מספר הקהילה הוירטואלית של הכפר בקרב הקהלים הבינלאומיים הרחבנו באופן משמעותי את ההרשמות לקבלת עדכונים באמצעות Newsletter, קהילה בה יחסי ההמרה להזמנה גבוהים במיוחד ומחיחר עלות לרכישה היעיל ביותר ביחס לערוצי השיווק האחרים.

 

"צחי שאשא והצוות הניפלא שלו הם סוכנות הדיגיטל האחרונה שלנו, הניסיון, היכולות, הטכנולוגיה והשירות הובילו ליישם את החזון שלנו. פשוט כיף לעבוד עם החברה האלה"
טלי נבו
מנכ"לית כפר הנופש נופי הבשן
רוצים לעבוד יחד?