מדידה וניתוח

הכח במספרים

זה משחק של מספרים, ואנחנו אוהבים את זה ככה.

בעוד שיש אנשים שמתכווצים כאשר הם צריכים לנתח נתונים, אנחנו אוהבים את זה, אנחנו מחפשים דרכים חדשות כדי להפוך את הנתונים להזדמנויות וכשאנו מדברים על הזדמנויות אנחנו מתכוונים להחזר על השקעה. אנחנו הולכים הרבה מעבר לניתוח אינטרנט מסורתי,  ומספקים תובנה מפורטת על פני כל מסעות הפרסום והערוצים הפעילים, וזאת על מנת לדעת מה עובד, ומה לא ואיך להשתפר.

ניתוח המרות

משלב ההופעות, דרך ההקלקות, לעבר ההמרות  והיחס ביניהם, הנתיב המלא עד לביצוע המרה והנטישה. מתבוננים בכל מדיה, בכל חשיפה על מנת לבחון כיצד כל ערוץ משפיע על המטרות שלך. אנחנו יכולים להראות לך איפה אתה מעל או מתחת להשקעה, ולעזור לך להשקיע את הכסף ביצירת מכירות נוספות, ובהתאם להציג היכן שמתקבלות התוצאות הטובות ביותר.

תובנות ותכנון קדימה

בעוד מדידה אנליטית יכולה לנתח את ביצועי העבר, מדידה רבת ערוצית בשילוב "חיזוי קדימה"  עוזר לך לתכנן החזר על ההשקעה עתידי. באמצעות התבוננות בכל ערוצי המדיה בשילוב לאירועים עונתיים בלוחות שנה ושילוב של נתונים המתקבלים מתוצאות הקיימות בשיווק לא מקוון, ניתן לקבל מידע ולספר לך היכן ומתי נמצאים המקומות הטובים ביותר להשקיע את הכסף, על מנת לקבל את ההחזר על ההשקעה הגבוהה ביותר.

בינה עסקית

נתונים גדולים יכולים לספר על הזדמנויות גדולות, Intouch חיה בעולם של מספרים ודולה את המיקומים שמבטיחים לכם הזדמנויות חדשות ופרסום רווחי יותר. כך אתם יכולים לנצח את המתחרים.

חקירה מדידה וניתוח מאפשרת

רוצים לעבוד יחד?

דילוג לתוכן