אף על פי היותו העיתון בעל ההפצה השנייה בגודלה בארצות הברית, USA Today נמצא כמותג הכי פחות אמין (the least trusted brand) על ידי צרכנים ומומחים מקומיים, הדבר בא ליידי ביטוי בירידה של 25%-13% בשיעור ההמרות.
צירוף של כמה לוגואים של עיתונים יחד על דפי הנחיתה הגדיל את ההמרות ב 17%.
עם זאת, פרסום הלוגו של עיתונים אחדים הניב תוצאות טובות יותר מאשר אחרים, כאשר הוצבו לבד בדפי הנחיתה.
הוושינגטון פוסט והניו יורק טיימס נמצאו כמותגים האמינים ביותר בקרב הצרכנים,
הדבר בא ליידי ביטוי בהגדלת ההמרות ב 32% וב 29% בהתאמה, בפעילות השייוק הרב ערוצי הוול סטריט ג'ורנל נמצא כאמין ביותר על ידי מומחים מקומיים, פרסום הלוגו שלו הגדיל את שיעור ההמרות ב 8%.