ההבדל בין קדם מכירה למכירה.

האינטרנט הוא עולם שבו עוברים מאות מיליוני בני אדם ביום בחיפוש אחר מידע מהימן ורלוונטי כדי להשיג את מבוקשם, או לפתור בעיות בהם הם נתקלים.

על מנת להכיר בעצמתו של שיווק ומכירות באינטרנט, עלינו תחילה להחליף את הדעה כי, מהות עסק ומידת הצלחתו תלויים במיקום אטרקטיבי של המסגרת בעולם המוחשי, לעבר ההכרה ביתרון של העולם הווירטואלי באינטרנט ושם מילת המפתח להצלחה הוא: מידע, מידע ומידע.

בעולם האינטרנט, בני אדם אינם מכירים את העסק שלך ואינם מחפשים אותו. לו הכירו את עסקך לא היו מחפשים אותו אלא מן הסתם היו כבר מזמן לקוחותיך. לכן, עליך לאמץ אסטרטגיה של הבאת הלקוח אל העסק שלך. האתר שתבנה, עולם התוכן שלך, יבוסס על רעיון מרכזי הסובב סביב מוצר או שירות שאתה מספק.

זכור כי ככל שתמקסם את יחס ההמרה בין התנועה לאתר לבין קניה בטוחה, כך יגברו רווחיך.

לדוגמה, אם באתר מסוים הפנית 100 גולשים לאתר חברה שאתה מייצג ו-1% יקנו את מוצריהם, הרי שתזוכה בתשלום על 1% מהקניות. לעומת זאת אם בתנועה לאתר ינועו 1,000 גולשים ו-3% מהם יקנו בפועל מוצרים, הרי שתזוכה על 30 קניות. כך שככל שיחס ההמרה יגדל , כך יגדלו הרווחים.

עלינו לזכור כי בעולם החיצוני מיקום העסק רלוונטי למשיכת עוברי אורח לעסקך. ואילו בעולם האינטרנט, המידע והמידע בלבד שאתרך מכיל הוא הערובה למשיכת לקוחות אליו. זכור כי ברשת אין עוברי אורח הבאים ושבים, ולכן המיקום בעולם האמתי הפך למידע ההכרחי להצלחת העסק.

זכור כי ברשת אנשים מחפשים מידע ועשויים להגיע אליך אם הכנותיך הקדם מכירתיות תהיינה מוצלחות. לשם כך עליך ליישם את הכללים הבאים:

  1. עליך להבין מה הלקוח מחפש.
  2. באיזו תדירות הוא מחפש את זה.
  3. כמה עז רצון הלקוח במה שהוא מחפש.
  4. מה מתחריך מוכנים לספק לאותו לקוח וכיצד הם עושים זאת.
  5. איזה תוכן מידע רלוונטי אתה תספק וכיצד.

עתה עוברים לשלב הפעולה. השלב הראשוני הכולל את הימים הראשונים אמור לכלול סיעור מוחות

שלב זה הוא קדם מכירה, הכולל הליך הבנת הלקוח שסביבו אמור להתבסס עתיד העסק והשירות לפי צרכיו.

האתר שתבנה עשוי לכלול:

  1. שם החברה או השותף שאת מוצריו אתה מייצג במקרה ואתה נציגה של חברה.
  2. דף הזמנות המיועד ללקוחות ומאפשר את הזמנת המוצרים שאתה מוכר.
  3. אם אתה מספק שירות או מציע הזדמנות עסקית, עליך ליצור דף קשר בו יוכלו המעוניינים ליצור קשר אתך כדי לדון בהצעותיך, או להזמין את שירותיך.
  4. בנה חנות מקוונת בה תציע את מוצריך לקהל הרחב.
  5. צור קישורים לאתרים המציעים מוצר נלווה הקשור למוצר שאתה מוכר אך לא בהכרח מתחרה בו.
  6. עצמאי, ניתן לבנות את אתר המכירות שלך, תהייה הנציג של עצמך.
  7. ניתן להשתמש בשרות Google adsense.
  8. ניתן להשתמש בהצעות הנ"ל לבדן או בקומבינציה אחרת.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה