כנס הקמעונאות האינטרנטי 2013 בבריטניה

כנס הקמעונאות 2013 שנערך בבריטניה, להלן ראיון מקדים עם מנהל אזור בריטניה בGoogle:

בריטניה היא ללא ספק המובילה העולמית בחדשנות שיווקית ברשת, מי שעוסק בשיווק רב ערוצי יכול לקבל הרבה השראה, שיטות עבודה ומחקרים עדכניים מהשוק האנגלי.

כיום ברחבי בריטניה כ72% מהאוכלוסייה היא בעלת מכשיר סלולרי ומתוכם 50% משתמשים בו לצרכי קניות ברשת.  עובדה זו מחייבת התייחסות של קמעונאים לניצול מקסימלי של כל נקודות ההשקה בין ממשק לבין הלקוח על מנת להצליח במדיום זה בעתיד.

לדברי מנהל הקמעונאי האחראי על בריטניה  בGoogle, קמעונאים חייבים להכיל במסגרת תכנית של חמש שנים קדימה את הלקוח במדיום הסלולרי, במקום הראשון. לפיכך התייחסות אליו ואל צרכיו, היא שצריכה להניע את אינטרס הקמעונאי בדרך ללבו של הצרכן. עלינו לספק את המוצרים והשירותים שהם זקוקים להם ביעילות ובזמן הנכון ללא קשר היכן ממוקם הצרכן, ביחס לדרישותיו.

יש לזכור כי לצרכן הממוצע, קיים האינטרנט ככלי מידי לבדיקת מחירים ועלויות כדי לבצע השוואות בין מוצרים ושירותים. בשל עובדה זו יש לזכור כי לעסקים המקיימים קשר אינטנסיבי ומידי על ידי נקודות מגע ומפגש רבות, בתקשורת זו,  ייהנו מיתרון מידי לצריכה של מוצריהם ברשת.

חברות שיגלו יתרון זה וישתמשו במידע הנצבר על ידם כדי לספק חווית קניה מהנה, יובילו בעתיד את ענף הקמעונאות בסקטור זה.

קמעונאים צריכים לוודא כי בטרם מבוצעת הקניה ,יש לבצע אופטימיזציה מקסימלית של המידע  העומד לרשותם, כך שהשימוש בו ימקד לצרכיו של הצרכן באופן אישי ולשפר את חווית הקניה שלו. בדרך זו אנו ממירים את פוטנציאל המכירה למכירה וודאית.

במסגרת כנס הקמעונאות, צפויים מומחים ממגזרים רלוונטיים לדון בפנל מורחב, בהשפעת הסלולר על ממד הצרכנות, וכיצד לנצלו באופן מקסימלי בעתיד, ככלי מרכזי בשיווק הרב ערוצי.

הכנס המדובר אמור להתקיים ב-16 באוקטובר בלונדון, ובו יתארחו יותר מ-500 צירים ולמעלה מ45 חברות טכנולוגיות העתידות להציג בפני המוזמנים את חוד החנית בטכנולוגיה המתקדמת שהם פיתחו.

הכנס אמור להתמקד בנושא מרכזי והוא בניית יסודות חדשים של קמעונאות. נושא זה ייבחן באמצעות שלושה זרמים : הלקוח, העסק והתעשייה, כאשר נושאים אלו ידונו במסגרת שמונה סדנאות אשר ההשתתפות בהן חופשית לכל אורח.

 

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן