מדידה ניתוח ויישום – מקרה מבחן Google

מדידה וניתוח – תמיד יש לבחון (ABT)

במבחן עכשווי בחנה גוגל 41 גוונים של כחול בכדי לראות איזה מהם עדיף. בגוגל ידעו שכלל הזהב הוא שאין להניח דבר מבלי ראשית לבחון אותו. מה שעובד עבורנו עלול לא לעבוד בעבורך. בחינה מסוג זה היא דבר שכל מעצב אתרים חייב לעשות בעצמו. לעיתים אף מתגלה שמה שעבד בשבילך בעבר עשוי לא לעבוד בעתיד. בכל מקרה אין להסיק שבדיקה שביצעתם היא אמת נצחית ואולטימטיבית, שכן הדברים משתנים ומתפתחים בלא הרף.

המעשים שתוארו כטובים ביותר עלולים לעיתים להימצא כפחות טובים מאחרים. לעיתים קרובות קשה לנו להאמין בכך אבל המספרים לא משקרים.

הכניסו עכשיו לעסק שלכם תהליך מדידה קבוע של הערוצים השיווקיים.

מדידת אפקטיביות של השיווק הרב ערוצי.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן