מדידה וניתוח – תמיד יש לבחון (ABT)
במבחן עכשווי בחנה גוגל 41 גוונים של כחול בכדי לראות איזה מהם עדיף. בגוגל ידעו שכלל הזהב הוא שאין להניח דבר מבלי ראשית לבחון אותו. מה שעובד עבורנו עלול לא לעבוד בעבורך. בחינה מסוג זה היא דבר שכל מעצב אתרים חייב לעשות בעצמו. לעיתים אף מתגלה שמה שעבד בשבילך בעבר עשוי לא לעבוד בעתיד. בכל מקרה אין להסיק שבדיקה שביצעתם היא אמת נצחית ואולטימטיבית, שכן הדברים משתנים ומתפתחים בלא הרף.
המעשים שתוארו כטובים ביותר עלולים לעיתים להימצא כפחות טובים מאחרים. לעיתים קרובות קשה לנו להאמין בכך אבל המספרים לא משקרים.
הכניסו עכשיו לעסק שלכם תהליך מדידה קבוע של הערוצים השיווקיים.
מדידת אפקטיביות של השיווק הרב ערוצי.