קופירייטרים והמדיה החברתית

המאמר הבא מיועד לאנשי המקצוע הקופירייטרים, שלעיתים נותרים מקובעים בשיטות עבודתם,

הגיע הזמן להעיז ולפרוץ לדרך חדשה לעבר ניצול המדיה החברתית והפוטנציאל הטמון בה וזאת על מנת ללמוד על הקשר החברתי תרבותי בין הצרכן למוצר אותו הוא צורך.

זה מחייב התייחסות חדשה של אנשי המקצוע ומקומם בעולם החדש של הרשתות החברתיות. זוהי קריאה לקופירייטרים ולאנשי המקצוע להתעדכן ולשלב בעבודתם את שיטות הפרסום הוותיקות עם התייחסות חדשה למימד החברתי סוציאלי של הרשת וצרכני המוצרים שהם כיום משתמשיו.

דבר מחייב הכרה חברתית תרבותית של הצרכן בהקשר למוצר אותו הוא צורך. המטרה של הקופירייטר היא להציג קול יחודי שונה מן המתחרים כדי לתפוס את תשומת לב הלקוח. לשם כך ניתן להשתמש במדיה חברתית לשם למידה ואיפיון של ציבור לקוחות.

אך בהמשך ניתן לחזור לעקרונות פרסום קודמים כדי לפרסם פרסומת. הפרסומת אמורה להיות ממוקדת ויחודית למוצר וציבור צרכניו. המדיה החברתית לא תוכל להחליף את עקרונות השיווק הממוקד בסוגיה זו, מכיוון שציבור לקוחותיה התנדב מעצמו ומשוכנע כבר באותו מידע או מוצר אותו הוא מכיר ודורש.

הבעיה היא לגשת ללקוחות שאינם משוכנעים ואינם נמנים עם ציבור הלקוחות האופייני למוצר או מותג המפורסם. לכן שילוב של השניים בין התערות במדיה חברתית לשם הכרת ציבור הלקוחות, לבין ניצול בפועל של שיטות פרסום וותיקות, עשויות להביא לפרסום ממוקד ובעל עניין ללקוח.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה