שיווק B2B – טקטיקות ליצירה יעילה ואיכותית של לידים

הממצאים המרכזיים מתוך מחקר חדש שהתפרסם, הדרך ליצר לידים איכותיים בשיווק B2B, אל תפספסו!

 

משווקי B2B מציינים, שערוצי השיווק היעילים ביותר נמצאים במנועי חיפוש ושיווק בדוא"ל, הן הדרכים היעילות ביותר ליצירת לידים באיכות גבוהה. מידע זה נובע ממחקר שנערך בקרב 200  מקצועני שיווק  B2B ברחבי ארה"ב שעסקו בשיווק רב ערוצי.

ככלל התקבל על ידי העונים לסקר כי הצגה בתערוכות הניבה את כמות הלידים הגדולה והטובה ביותר מבין כל האופציות.77% מהמשווקים ציינו כי הצגה בתערוכות הניבו כמות "ממוצעת" עד "גבוהה" של לידים, ו82% ציינו כי איכות הלידים היתה "טובה" עד "מעולה".

איכות לידים לפי ערוץ

channel-lead-quality
איכות לידים לפי ערוץ

 

עלות לליד

המשיבים לסקר ציינו כי שיווק בדוא"ל, השיווק במנועי חיפוש  אורגני ושיווק ברשתות החברתית כערוצי שיווק המייצרים ביקוש בעלות הנמוכה ביותר לליד. ראוי לציין שהופעה בתערוכות למרות שנחשבת ליעילה בהפקת לידים, נמצאת בעלות ליד גבוהה ביותר.

עלות לליד לפי ערוץ

שיווק B2B עלות לליד

 

הוצאות פרסום לשנת 2015

פרסום באמצעות מנועי החיפוש  צוינה בקרב הנסקרים כאמצעי נוסף שמחייב השקעה נוספת בו לשנת 2015. 12% מהמשיבים טענו שהם מתכוונים להשקיע "הרבה יותר" בקידום ממומן ברשת, ולעומתם טענו 30% מהמשיבים שהם מתכוונים להשקיע באופן "מתון יותר" באפיק זה.

הוצאה על פרסום 2015 לפי ערוץ

שיווק B2B הוצאה על פרסום

 

לאור הממצאים שהתקבלו מהמחקר, ניתן להסיק שבשנת 2015 יש להיערך לשיווק בערוצי החיפוש, החברתי והדוא"ל, בשיווק B2B דיגיטלי  אסטרטגיה יעילה ביותר ניתנת להפעלה באמצעות הפניית לקוחות פוטנציאלים באמצעות ערוצי החיפוש, החברתי והדוא"ל על אירועים במהלך השנה שמתבצעים בתערוכות ואירועים עסקיים.

מומלץ לשקול להפעיל באופן קבוע את הכלי להעצמת מותגים בכנסים ואירועים עסקיים אשר באמצעותו ניתן יהי לקבל יותר לידים איכותיים במקור החזק ביותר לייצור לידים.

 

במאמר זה התמקדנו בהיבטים המרכזיים שהתקבלו מתוך מחקר שכלל 200 משווקי B2B, אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף בקישור זה על המסקנות הנוספות שהתקבלו בשיווק B2B.

הכלים החדשים בשיווק B2B  מאפשרים יצירת היכרות ונאמנות גבוהה בקרב הלקוחות הפוטנציאלים, ניתן לקבל רעיונות, כלים ומחקרים נוספים שהתפרסמו, אתם מוזמנים להתבונן במאמרים בבלוג זה, לשתף ולהגיב בשמחה רבה,

בהצלחה רבה!

 

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן