איך להשתמש בלינקדאין כדי ליצר B2B לידים

לינקדאין נתפסת בדרך כלל כרשת חברתית המיועדת לחיפוש עבודה. כתוצאה מכך חלק מהשווקים מתעלמים מהיכולת של לינקדאין להוות ערוץ שיווק דיגיטלי B2B ליצירת לידים באמצעות תוכן עסקי המניע לפעולה, יכולת זו מאפשרת לחברות ליצור רכישות בפועל.

 

כדי להבין טוב את לינקדאין מומלץ להבין את דרכי פעולתה. במבט ראשון נראה כי יש שימוש בלינקדאין נרחב במשך ימי השבוע עם ירידה בהיקף בסוף השבוע. מגמה זו מנוגדת לרשתות Twitter ו Facebook  בעלות פעילות יתר בסוף השבוע. מצב זה הגיוני מכיוון שהרשת מיועדת ליצור קשר עם חברים לעבודה ומעסיקים במשך השבוע בהווה ובעבר.

נתונים סטטיסטיים מראים ששעות שיא הפעילות של לינקדאין הן בין השעות צהריים ל15:00 אחר הצהריים. מועדים אלו מקבילים לשעות הפסקת הצהרים כאשר עובדים מתעדכנים במידע ברשת עם חבריהם, כמו כן יכולת הרשת בתחום חיפושי עבודה תורמת לשימוש בה במהלך שעות העבודה היומיות.

בסקר שנערך בשנת 2013 הרשת מנתה 260 מיליון חברים ברחבי העולם.

  • כאשר 58.5% היו גברים,41.5% היו נשים,
  • 35.2% היו בין הגילאים 23-34, ו35% היו בגילאים 35-54.

 

המאפיין של משתמש לינקדאין ממוצע הוא גבר בוגר אוניברסיטה,ממעמד סוציו אקונומי ממוצע  גבוה בלי ילדים.

תחומי המקצועות הפופולריים הם הייטק ומקצועות הרפואה. מקצועות אופיניים לחברי הרשת הם מכירות, יזמות ואדמיניסטרציה.

חלק מהסיבה לכך שמשווקים מתעלמים מלינקדאין כערוץ שיווק B2B היא התעלמות מרוחב המידע הטמון באתר. הטבלה הבאה נועדה להדגים שמונה סוגי מידע האופייניים לאתר ומאפשרים ליצר לידים מועילים מהם.

 

תיאור התוכן בלינקדאין איך להשתמש בתוכן ממוקד עסקי במשך היום בלינקדאין איך להשתמש בתוכן חיפוש עבודה במשך שעות הערב
פרופיל אישי-הצגת תכונות המועמד אסוף מידע על פרוספקטים בדוק פוטנציאל של עובדים לחברה שלך
המלצות-ניתן להפיק מהם מידע על תכונות המועמד והארגון שבו הוא עובד חפש מומעמדים מתאימים לקשר וחפש מידע על החברה בה הם עובדים המשך בחיפוש ממוקד יותר לעובדים המתאימים לחברה שלך
עדכון סטטוס-מספק מידע על העובד והארגון שלו פרסם ברשת תובנות על החברה שלך כמו מטרות עסקיות,יכולות ותרבות פנימית בדוק אופציות של הזדמנוניות נפתחות לשיתוף פעולה לסיפוק צרכי החברה או הלקוח
לינקים-משתפים מידע עם קהל גדול יותר היה מקור למידע עסקי כדי למשוך קשרים נוספים הראה ענין או מידע לתחום הרלוונטי
שאלות ותשובות-אסוף מידע או תן תשובות לגבי התחום בו אתה מתמחה שתף מידע כדי למצב אישיות או את הארגון כארגון מוביל הצג את עצמך כמומחה והשב מידע מקצועי ורלוונטי לשואל
קבוצות-היה פעיל בקבוצות כדי לאסוף קשרים הרחב את הקשר ואת המידע על המשתתפים בקבוצות הרחב את מעגל הקשרים שלך
דפי חברות-בדוק מיצוב של החברה אסוף עדויות ליכולתן של חברה או העובדים שלה לפוטנציאל מסחר עסקי איתן בהמשך. הצג רקע נרחב על הארגון שלך
פרסום-מתח את הגבולות עם פרסום ממוקד מטרה מאפשר לארגון להתמקד בארגון שאיתו הוא רוצה לשתף פעולה במגוון של נישות המוכנות לשימוש אפשרות להציג מסרים למועמדים לעבודה באופן ממוקד, לבעלי הכישורים המתאימים

 

לינקדאין מהווה אוצר בלום למידע B2B ברשת ויכול לקדם באופן משמעותי את יצירת הלידים שלך באתר. זה מחייב חשיבה מחדש על גלישה לתוך המידע העצום כדי למקסם את התוצאות עבורך.

 

חברות וארגונים אשר מצליחים לייצר אסטרטגיית שיווק דיגיטלית B2B באמצעות לינקדאין, מצליחות לייצר יתרון יחסי משמעותי על פני המתחרים.

 

ניתן בשמחה לפנות אלינו בכל שאלה ועניין בנושא יצירת לידים בלינקדאין,

 

בהצלחה !

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן