הממצאים המרכזיים מתוך מחקר חדש שהתפרסם, הדרך ליצר לידים איכותיים בשיווק B2B, אל תפספסו!
משווקי B2B מציינים, שערוצי השיווק היעילים ביותר נמצאים במנועי חיפוש ושיווק בדוא"ל, הן הדרכים היעילות ביותר ליצירת לידים באיכות גבוהה. מידע זה נובע ממחקר שנערך בקרב 200 מקצועני שיווק B2B ברחבי ארה"ב שעסקו בשיווק רב ערוצי.
ככלל התקבל על ידי העונים לסקר כי הצגה בתערוכות הניבה את כמות הלידים הגדולה והטובה ביותר מבין כל האופציות.77% מהמשווקים ציינו כי הצגה בתערוכות הניבו כמות "ממוצעת" עד "גבוהה" של לידים, ו82% ציינו כי איכות הלידים היתה "טובה" עד "מעולה".
איכות לידים לפי ערוץ

עלות לליד
המשיבים לסקר ציינו כי שיווק בדוא"ל, השיווק במנועי חיפוש אורגני ושיווק ברשתות החברתית כערוצי שיווק המייצרים ביקוש בעלות הנמוכה ביותר לליד. ראוי לציין שהופעה בתערוכות למרות שנחשבת ליעילה בהפקת לידים, נמצאת בעלות ליד גבוהה ביותר.
עלות לליד לפי ערוץ
הוצאות פרסום לשנת 2015
פרסום באמצעות מנועי החיפוש צוינה בקרב הנסקרים כאמצעי נוסף שמחייב השקעה נוספת בו לשנת 2015. 12% מהמשיבים טענו שהם מתכוונים להשקיע "הרבה יותר" בקידום ממומן ברשת, ולעומתם טענו 30% מהמשיבים שהם מתכוונים להשקיע באופן "מתון יותר" באפיק זה.
הוצאה על פרסום 2015 לפי ערוץ
לאור הממצאים שהתקבלו מהמחקר, ניתן להסיק שבשנת 2015 יש להיערך לשיווק בערוצי החיפוש, החברתי והדוא"ל, בשיווק B2B דיגיטלי אסטרטגיה יעילה ביותר ניתנת להפעלה באמצעות הפניית לקוחות פוטנציאלים באמצעות ערוצי החיפוש, החברתי והדוא"ל על אירועים במהלך השנה שמתבצעים בתערוכות ואירועים עסקיים.
מומלץ לשקול להפעיל באופן קבוע את הכלי להעצמת מותגים בכנסים ואירועים עסקיים אשר באמצעותו ניתן יהי לקבל יותר לידים איכותיים במקור החזק ביותר לייצור לידים.
במאמר זה התמקדנו בהיבטים המרכזיים שהתקבלו מתוך מחקר שכלל 200 משווקי B2B, אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף בקישור זה על המסקנות הנוספות שהתקבלו בשיווק B2B.
הכלים החדשים בשיווק B2B מאפשרים יצירת היכרות ונאמנות גבוהה בקרב הלקוחות הפוטנציאלים, ניתן לקבל רעיונות, כלים ומחקרים נוספים שהתפרסמו, אתם מוזמנים להתבונן במאמרים בבלוג זה, לשתף ולהגיב בשמחה רבה,
בהצלחה רבה!