פיסבוק מתכוונת לאפשר למפרסמים גישה לפרסום מודעות וידאו באתר,ישירות לכל משתמש דרך חלון זרימת החדשות באתר. מהלך טכנולוגי זה יאפשר למפרסמים גישה נרחבת לציבור הענק של משתמשי פייסבוק ולהגדיל את הפוטנציאל הרווחי הטמון בו.
פייסבוק עתידה לאפשר את השרות גם לבעלי מחשבים נייחים ולסמארטפונים. השאלות המיידיות הצצות בהקשר זה הן, האם על משתמש לאשר תחילה את האתר שממנו מוזרמת הפרסומת, וכן כיצד יפלחו פלחי שוק את מגוון המשתמשים שהפרסומת נועדה להם ועוד שאלות שטרם נענו על ידי החברה.
הפרסומות החדשות אמורות להיות באורך 15 שניות ונתונה להן היכולת לצפיה חוזרת באם הצופה יחפוץ בכך. יידרש בעתיד מחקר מקיף האמור למדוד את מידת התחרות והשפעה בין מדיום הפרסומות בטלוויזיה לבין זה של האינטרנט, ובכלל זה שיקולים של עלות מול תועלת, יעילות הפרסום ועוד במדיום החדש מול הישן.