שיווק בטלפונים ניידים משנה את התייחסות המשווקים,המותגים, החברות והלקוחות לחשיבה מחודשת על שיווק. הטלפונים הניידים שינו את הדינמיקה בעולם הזה לנצח.
בין אם השיווק ממוקד למדיה חברתית,שיווק מקומי,שיווק בדוא"ל, מסחר אלקטרוני ,עולם הניידים משנה את הכל.
ישנם 7 מיליארד בני אדם על כדור הארץ, מתוכם 5.1 מיליארד מחזיקים בטלפון סלולרי ו4.2 מיליארד משתמשים במברשת שיניים.
- כ90 דקות לוקח למשתמש ממוצע להגיב לאימייל, לעומת זאת כ90 שניות להגיב למסר טקסט בנייד.
- קופונים סלולריים נצרכים פי 10 מאשר קופונים רגילים אחרים.
- 91% ממשתמשי הניידים מחזיקים את הטלפון בקרבת יד בכל הזמן 24 שעות 7 ימים בשבוע.
- 44% ממשתמשי הפייסבוק שמהווים כ900 מיליון בני אדם ניגשים לפייסבוק דרך הסלולרי, והם פעילים פי שניים יותר באתר מאשר גולשים רגילים.
- שיווק בטלפונים ניידים יסתכם בשנת 2016 בנתח של 15.2% מסך המודעות המקוונות און ליין.
- כ68 שעות לוקח לאדם לדווח על ארנק שאבד, לעומת 68 דקות לדווח על מכשיר נייד שאבד.
- 70% מהחיפוש בנייד מסתיים בפעולה צרכנית תוך כדי שעה אחת. לעומתו 70% מסך החיפוש ברשת האינטרנט מסתיים ברכישה בתוך חודש.
- 9 מתוך 10 חיפושים מביאים לפעולה, ומעל מחציתם מביאים לרכישה של מוצר או שירות.
- 61% מחיפושים בסלולר מגיעים לשיחת טלפון.
- 52% מהמודעות המתפרסמות בניידים מובילים לביצוע שיחת טלפון.
שיווק בטלפונים ניידים מעניק גישה לקהל שבוי, כאשר מהירות התגובה מהירה יותר בנייד לגבי מודעות, והיקף התגובה רבה יותר. העולם הזה דינאמי יותר מכל מערכת שיווק קודמת.
מנהלי שיווק צריכים להתייחס מידית לממצאים אלו, ולהעביר נתח פרסום גדול יותר לעולם הניידים והפרסום המקומי במסגרת מאמציהם לשיווק. יש לזכור כי עולם הקידום ברשת הניידים של PPC וSEO שונה מאשר בנייחים ומחייב רכישת שירותיהם של אנשי מקצוע או של חברות המתמחות בשיווק בשיווק בטלפונים ניידים.