- משוך תשומת לב מיידית, תוכן שמפתיע ומסקרן, מאפשר לצלול אל הסיפור, ולמעשה גורם לצופים לעצור ולהתבונן במקום לדלג
- בעל ערך, לצופים מגוון עצום של צרכים – יחד עם זאת, יותר ויותר פונים ל- YouTube כדי לקבל השראה לקניות. לדוגמה, זמן צפייה לסרטוני YouTube בנושא "איזה מוצר לקנות" הוכפל בין 2017 ל -2018. על מנת לבלוט, מומלץ ליצור תוכן מועיל העונה על צרכי הצרכנים. לדוגמה, באמצעות סדרת וידיאו, איקאה התמודדה עם אחד האתגרים הגדולים ביותר בעיצוב הבית: לדעת לשלב רהיטים בצורה שתעבוד. הסדרה של Ikea Home Tour כוללת יותר ממאה פרקים, גרפה עשרות מיליוני צפיות ומציעה סוג של תוכן שצופי YouTube אוהבים: השראה ממוקדת ועצות למצבים נפוצים, וקשירה מושלמת של איקאה לרעיון של שיפוץ ביתי בר השגה ויפה. אם אתה יכול ללמד ולעודד קהלים, הם לא רק יצפו – הם יהפכו לנאמנים לטווח ארוך של המותג שלך.
- להבין ולהתייחס לקהל היעד, להיות רלוונטי לתחומי העניין האישיים של הקהל שלך, זה אולי הדבר החשוב ביותר בתוכן. ההחלטה במה לצפות, וההתייחסות לתשוקות שלהם חשובה פי 3 מאיכות ההפקה
- לאמץ מובילי דעת קהל, לזהות ולהכיר את מובילי דעת הקהל בתחום, ולשאוף לשיתוף פעולה
- הנעה לפעולה, הציגו בדיוק מה שאתם מעוניינים שהמשתמשים יעשו, למה כדאי לי להזמין עכשיו את המוצר או השירות שלכם, למה אני רוצה להתקשר אליכם ממש עכשיו!