כיצד חברה הצליחה לייצר זינוק ביצירת לידים ויחסי המרה מבלי להתפשר על איכותם.
יצירת לידים מחייבת איזון עדין בין כמות לידים מירבית לבין לידים איכותיים.השאלה הנשאלת היא כיצד למקסם ברשת את כמות הלידים המקסימלית שניתן להשיג מבלי להקריב את איכות הלידים לטובת העסק.
בסרטון המצורף הבא ניתן להתרשם מניסוי הממחיש כיצד ניתן באמצעות שינויים מינוריים בדף ההמרה, להשיג תגובה מתאימה מצד הלקוח הפוטנציאלי.לגבי צוות המחקר שערך את הניסוי, הגעה למקסימום של יצירת לידים איכותיים היא אחת המשימות החשובות בתכנון אסטרטגיות שיווקיות על ידי מפרסמים.
אז כיצד משווקים יכולים להגיע לכמות מקסימלית של לידים מבלי להקריב זאת על חשבון איכות הלידים? צוות המחקר ערך ניסוי באסטרטגיה אופטימיזציה חדשנית המציגה שינוי ראדיקלי בתפוקת לידים איכותיים.הצוות גם גיבש שבע שאלות שכל משווק חייב להתייחס אליהן, כאשר הוא בא לתכנן דף המרה באתר מסחרי.
[su_youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=IoNIyiog3ls"]