הקניות לא הולכות לישון – חגיגת הקניות הצפויות של סוף השנה האזרחית 2014 הולכות להיות המקוונות ביותר אי פעם

מתוך מחקר חדש שהתבונן ברכישות באמצעות הרשת לקראת עונת החגים של סוף השנה 2014.

 

 

חגיגת הקניות הצפויות של סוף השנה האזרחית 2014 הולכות להיות המקוונות ביותר אי פעם, מגוון המכשירים שנמצאים ממש בקצות האצבעות שלנו יפעלו שעות רבות. בין אם במחשב הנייח או הנייד, בעבודה, או באמצעות הסמארטפון ממש לפני השינה.

 

למעשה, שליש מכל חיפושי הקניות בGoogle מבוצעות בשעות  22:00-04:00 וזו בעצם הסיבה לכותרת של המאמר "הקניות לא הולכות לישון" הקניות לא נפסקות כשהקניון נסגר.

 

הלקוחות היום חוקרים, בודקים ומשווים רכישות באינטרנט בכל השעות היום. כדי להבין כיצד מגמות דיגיטליות אלו ישפיעו על עונת הקניות של השנה, נערך מחקר התנהגותי אשר התבונן בלקוחות ובצורה בה נעשת רכישה דיגיטלית.

 

יום שישי השחור הופך לאירוע של חודש.

אנשים מתחילים את המחקר מוקדם, וקמעונאים מותחים את  יום השישי השחור במבצעים לאורך כל חודש נובמבר, שינוי מיקוד מיום אחד בלבד לאירוע שנמשך חודש.

קונים מבלים יותר זמן בבדיקה, השוואה וייעוץ מול יותר מקורות וערוצי שיווק דיגיטליים לפני קבלת החלטה לרכישה. בשנת 2010, קונים עשו שימוש בממוצע בחמישה מקורות מידע, לפני הרכישה, היום הקונים יותר מהכפילו את "זמן הבדיקה"  עם לפחות 12 מקורות בשנת 2013. זה אומר שהחודשים אוקטובר עד נובמבר הפכו תקופה קריטית עבור קמעונאים להגיע לקונים באינטרנט, קריטי להיות נוכח עם הצעות, מידע רלוונטי, הדרכה ותוכן.

פריסה יעילה ברשת הפכה לחלון הראווה החדש.

הקונים נמצאים ברשת כדי לקבל השראה במגוון רחב של ערוצים, לא רק כדי לחקור מוצרים ספציפיים, אלא כדי לראות מה החברים שלהם והדמויות המשפיעות והאהובות שלהם לובשים. אתרים כמו YouTube, Pinterest, Instegram  הפכו לערוץ, לחלון הראווה החדש, דור חדש של משפיעי אופנה משפיע על החלטות הקנייה, זו הזדמנות מצוינת להכיר את נקודות ההשפעה החדשות.

ביקורות על מוצרים, הופכות לחלק חשוב בתהליך המחקר. תהליך זה נמצא  במגמת עלייה משנה לשנה. הערוץ המוביל לתגובות וביקורות על מוצרים הוא YouTube. משתמשים בעיקר מארה"ב משתפים ביקורות על הרכישות האחרונות. התנהגות זו הפכה לתופעה. אחד מכל ארבעה קונים ציין שהשתמש בחיפוש בYouTube על מנת לקבל מידע נוסף על המוצר אותו רצה לרכוש.

הטלפון שלך: הוא העוזר לקניות האולטימטיבי.

אחד מהגורמים המשפיעים ביותר, המאפשר לנו לרכוש לאורך כל היום, הוא המכשיר הנייד שלנו. במחקר נמצא כי 75% מהקונים החכמים מתכננים להשתמש בטלפונים שלהם בחנות בעונת החגים הנוכחית. קונים מגיעים  לחנות הפיזית עם מעט ידע, הקונים מגיעים לחנויות ורוכשים גם מידע, פונים לטלפון שלהם כעוזר קניות אישי. אחד מכל שלושה קונים משתמשים בטלפון החכם על מנת למצוא מידע במקום לשאול את עובדי החנות. כאשר קמעונאים מבינים את  ההתנהגות הניידת בחנויות, הם יכולים להיפגש עם הקונים שלהם באינטרנט ולספק מידע מועיל. למעשה, 46% מהקונים משתמשים בטלפון שלהם בחנות בסוף ביצוע רכישה.

שימו לב איזו הזדמנויות נמצאות שם! כמה בחרו שלא לבצע רכישה אצלך אלא אצל המתחרה, ואיך ניתן להשפיע באמצעות מידע יעיל ורלוונטי על המתלבטים.

 

 

מחקרים שהתפרסמו לקראת עונת החגים והקניות בארה"ב. Think With Google מחלקת המחקר הרשמית של Google, המחקר נערך ע"י כ 2,000 תצפיות. בתקופת יולי ספטמבר 2014.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה