הגדרנו מחדש את המטרות. כמונו, בינה מלאכותית עובדת היטב כשניתנים לה יעדים מוגדרים וברורים. הקמנו מחדש את המודלים שלנו להצלחה, במקביל גם וודאנו שהמטרה שלנו ניתנת לכימות, ומדידה.
צללנו עמוק וגילינו יתרונות והזדמנויות באפשרויות מגוונות.
פיתחנו קריאייטיב בהתאמה אישית לקהילה שלנו מודעות, באנרים וסרטונים.
מצאנו נסיקה של 77% מבעלי הסמארטפונים אשר בחרו לבצע המרה לאחר שצפו במודעה מותאמת AI, בינה מלאכותית.
מודעות החיפוש הרספונסיביות מתמזגות והותאמו לכותרות ולתיאורים מה שהוביל לנסיקה של כ 117% ב CTR ולצמיחה מהירה במספר הפניות לעסק ובחווית הגולש, מצאנו הלימה ישירה לערוצים שיווקיים דיגיטלים מקבילים.