לחזק את המעורבות הדיגיטלית למותג קוקה קולה, בקרב קהלי שומרי המסורת
הפתרון
סדרת סרטונים של סיפורי חיים על בחירות מעוררות השראה. קמפיין Youtube ממוקד בקהלי היעד הרלוונטים. על מנת לטפל בקהל שלא צופים בסרטונים באמצעות Youtube הקמנו קמפיין רלוונטי ברשת המדיה שמוביל לעמוד נחיתה ייעודי, בהם ניתן לצפות בסרטונים מחוץ לYoutube ויאפשר לחזק את מעורבות הקהל באמצעות מתן תגובות ושיתוף בערוצים דיגיטליים נוספים.
התוצאה
אחוזי צפיה מלאים, הגבוהים במאות אחוזים ביחס לפעילות בערוצי שיווק מקבילים.
הרחבנו, ואספנו מידע רלוונטי על הקהילה, מה שלמעשה מאפשר פעילויות שיווקיות נוספות כמו remarketing וניתוח התנהגות look alike.