השפעת הקורונה במבט של סוכנות פרסום דיגיטלי

שלום חברים, מרגישים תשוקה עזה לשתף מסקנות שהתקבלו בהקשר של השפעת הקורונה על עסקים בהיבט של שיווק דיגיטלי.
נשמח אם גורם כל שהוא יצליח להפיק תועלת מהמסקנות שהתקבלו אצלנו עד כה.

אנו רואים כי הראשונים שנפגעו הם חשבונות שקשורים ל-travel
מייד לאחר מכן עסקים הקשורים באירועים.

היבט מעניין נוסף, שעדיין לא נמדד ומתוקף, אנו מוצאים כי זה זמן טוב להשקיע בקמפיינים של בניית תודעה (בניית מוניטין, קמפיינים של מדיה…) עלינו עם מספר קמפיינים,
וזאת מתוך הנחה שקהלים רבים מבודדים או בוחרים לצמצם תנועתם.

למעשה, נראה שהזמן הוא נכון להשקיע בקמפיינים של בנית תודעה.
יחד עם זאת צריך עדיין לבחון ולמדוד את ההשפעה והמעורבות המתקבלת אצל קהלי היעד,
ותוצאות בפועל המתקבלות על המותג לטווח בינוני, לאחר משבר הקורונה.

מומלץ להרחיב יותר את המיקומים הגיאוגרפיים בקמפיינים, וזאת מתוך הנחה שיש קהלים רלוונטים למיקום ששוהים באופן זמני במיקום אחר, לדוגמה עובד בת"א ומתגורר ושוהה בבידוד בזכרון יעקב.

המלצה נוספת, לבדוק אם השינויים בGoogle Trends וחשוב מאוד גם ב Search Terms במקרים רבים מצאנו שניתן לקבל מידע בעל ערך רב על החיפושים המשתנים של המוצר או השירות שלנו.

לעיתים ניתן גם ללמוד על הזדמנויות חדשות שצצות.
בנוסף מצאנו גם שיש קורלציה בין נתונים, אך אין בהכרח יחס של סיבה ותוצאה בינהם.

בשיחות שאנו עורכים עם המותגים שמטופלים אצלנו בהיבט של משבר הקורונה,
מתקבלים מידעים משמעותיים על השינויים ההתנהגותיים של קהלי היעד.
לכן, אנו מוצאים לנכון לערוך שיחות ולשתף מידע עם הספקים והמותגים, להבין את ההשפעה, על מנת שהמידע המהותי יתקבל כמה שיותר קרוב לזמן אמת.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן