15 נתונים לבניית אסטרטגיה B2B לעסק שלך לשנת 2016

להלן 15 נתונים סטטיסטיים להתנהגות קהל צרכנים בעסקי B2B כדי לעזור לך לתכנן אסטרטגיית ניהול חדשה לקראת שנת 2016:

  1. לקוחות עסקי  B2B מעדיפים בכ55% לערוך סקר מידע ברשתות חברתיות לפני שהם מחויבים לרכישה.
  2. 80% ממקבלי החלטות רכישה העדיפו לקנות לאחר שקיבלו מידע אודות המוצר שהגיע מבתבות מאשר פרסומות.
  3. בחישוב כולל לקוחות מעדיפים להשתמש יותר באפשרות"הוסף לעגלה" בטלפונים סלולריים בעת רכישה מאשר במחשב האישי הביתי.
  4. בערך 67% מהלקוחות מעדיפים חיפוש תוכן שיווקי בכתבות מאשר בפרסומות ויש עליה במגמה ביחס לשנה שעברה.
  5. 89% ממשתמשי הטלפון הסלולרי מעדיפים לגשת לעסק שלך דרך האפילקציה ורק 11% מעדיפים להגיע לאתר דרך רשת האינטרנט באופן עקיפי.
  6. 48% מהלקוחות מודים כי יש בכוונתם לרכוש מוצר מסוים אך נמנעים מרכישתו בשל גורמי סיכון נלווים לדעתם.
  7. 64% מלקוחות טכנולוגיות הB2B מודים כי קראו בין 2-5 דפי מידע על מוצר בטרם יחליטו לבצע רכישה.
  8. לקוחות עסקי הB2B סבורים כי על מנת לקבוע את אמינות העסק, יש להכניס חוות דעת שלישית ,כדי להגביר את אמינות המוצר או השרות.
  9. לקוחות עסקי  B2B המוצאים גם פן אישי ברכישה הם בעלי נטייה מוגברת של 67% לבצע רכישה סופית של המוצר.
  10. 68% מאותם מסופקים אישית ורגשית היו מוכנים לשלם יותר עבור המוצר שרכשו.
  11. 59% שביצעו כבר רכישה ועוקבים אחר טוויטים של המשווקים יחזרו במהרה לעקוב אחר הודעות אלו ברשת.
  12. 73% מהרוכשים בעסקי B2B  טוענים כי יטיב לעשות המוכר אם יצרף לפרסומיו על המוצר גם נתונים סטטיסטים ומחקריים כדי לקדם את מכירת המוצר שלו ביעילות .
  13. בארה"ב יפן ועוד 10 ארצות נוספות עיקר הגלישה בדפדפן Google מתבצע על טלפונים סלולריים מאשר במחשב הביתי.
  14. צרכני B2B מעדיפים בדרך כלל לבצע רכישה מאתר חדשותי מאשר מאתר מדיה חברתית.
  15. 97% מלקוחות רכישות הB2B מדווחים כי ישתפו את חבריהם הקרובים ברכישה שבצעו באמצעות קשר האימייל.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה