להלן 15 נתונים סטטיסטיים להתנהגות קהל צרכנים בעסקי B2B כדי לעזור לך לתכנן אסטרטגיית ניהול חדשה לקראת שנת 2016:
- לקוחות עסקי B2B מעדיפים בכ55% לערוך סקר מידע ברשתות חברתיות לפני שהם מחויבים לרכישה.
- 80% ממקבלי החלטות רכישה העדיפו לקנות לאחר שקיבלו מידע אודות המוצר שהגיע מבתבות מאשר פרסומות.
- בחישוב כולל לקוחות מעדיפים להשתמש יותר באפשרות"הוסף לעגלה" בטלפונים סלולריים בעת רכישה מאשר במחשב האישי הביתי.
- בערך 67% מהלקוחות מעדיפים חיפוש תוכן שיווקי בכתבות מאשר בפרסומות ויש עליה במגמה ביחס לשנה שעברה.
- 89% ממשתמשי הטלפון הסלולרי מעדיפים לגשת לעסק שלך דרך האפילקציה ורק 11% מעדיפים להגיע לאתר דרך רשת האינטרנט באופן עקיפי.
- 48% מהלקוחות מודים כי יש בכוונתם לרכוש מוצר מסוים אך נמנעים מרכישתו בשל גורמי סיכון נלווים לדעתם.
- 64% מלקוחות טכנולוגיות הB2B מודים כי קראו בין 2-5 דפי מידע על מוצר בטרם יחליטו לבצע רכישה.
- לקוחות עסקי הB2B סבורים כי על מנת לקבוע את אמינות העסק, יש להכניס חוות דעת שלישית ,כדי להגביר את אמינות המוצר או השרות.
- לקוחות עסקי B2B המוצאים גם פן אישי ברכישה הם בעלי נטייה מוגברת של 67% לבצע רכישה סופית של המוצר.
- 68% מאותם מסופקים אישית ורגשית היו מוכנים לשלם יותר עבור המוצר שרכשו.
- 59% שביצעו כבר רכישה ועוקבים אחר טוויטים של המשווקים יחזרו במהרה לעקוב אחר הודעות אלו ברשת.
- 73% מהרוכשים בעסקי B2B טוענים כי יטיב לעשות המוכר אם יצרף לפרסומיו על המוצר גם נתונים סטטיסטים ומחקריים כדי לקדם את מכירת המוצר שלו ביעילות .
- בארה"ב יפן ועוד 10 ארצות נוספות עיקר הגלישה בדפדפן Google מתבצע על טלפונים סלולריים מאשר במחשב הביתי.
- צרכני B2B מעדיפים בדרך כלל לבצע רכישה מאתר חדשותי מאשר מאתר מדיה חברתית.
- 97% מלקוחות רכישות הB2B מדווחים כי ישתפו את חבריהם הקרובים ברכישה שבצעו באמצעות קשר האימייל.