אחרי המתנה ארוכה, amazon החלה להפעיל קמפיינים עם יכולות מיקוד לפי קהלים. מי שכבר פועל ב Google ו facebook יודע להאריך את כלי הקהלים, המאפשר להגיע לקהלים יעד מדויקים רלוונטים שנמצאים ברשימת קהלי היעד של המותג.
קהלים ב amazon מציעים אלפי פלחי קהל שנבנו מראש אשר עוזרות למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים באמצעות קמפיינים ממומנים. קהלי amazon מורכבים מארבע אסטרטגיות מיקוד:
– In-market – : קהלי In-market מאפשרים למפרסמים להגיע לקהלים הנמצאים כרגע בתהליך הרכישה ומחפש עכשיו מוצר בקטגוריה כמו שלך, או קטגוריה של מוצר משלים. ניתן להזניק מכירות ולהעלות באמצעותו את המודעות למותג בקרב קהלי יעד מדוייקים.
–Lifestyle –: קהלים המשקפים התנהגות מסוימת, כמו "אוכלים", "חובבי ספורט", "חובבי טכנולוגיה" ועוד.
–Interests – : קהלים מבוססי-עניין מאפשרים להגיע ללקוחות פוטנציאליים המתבססים על רכישות עתים קרובות. דוגמאות לקהלים אלה כוללים "מתעניין בעיצוב פנים ".
– Life Events -: : קהלי אירועי חיים מאפשרים למותגים הזדמנות להגיע ולהציג ללקוחות פוטנציאלים מוצרים המבוססים על רגעי חיים, כגון "נסיעה בקרוב" לקונים שיוצאים לחופשה.
כמו כן, ניתן להוסיף מספר קהלים ולשלב אותם אותם עם יעדי רימרקטינג בקמפיין אחד.
שילוב יכול להוביל לקהלים רחבים יותר ולגלות קהל חדש ורלוונטי למוצרים שלנו.
התקשרו או השאירו פרטים ונשמח לסייע להקים קמפיינים ייעודיים לקהלים רלוונטים נוספים