SHOEZ E COMMERCE

לבנות מותג שמניע למכירה, eCommerce Strategy

הרגלי התקשורת משתנים וכך גם צרכני האופנה. מותגי היופי צריכים להמציא את עצמם מחדש ולהשתמש באסטרטגיה דיגיטלית משולבת המתורגמת למכירות בחנות ובמכירות מקוונות. 

גלו איך Shoez Web Store, הצליחה להזניק את המכירות באמצעות YouTube אשר הפך למוקד אופנה עולמי וכיצד הדיגיטל והמובייל שינו מחדש את תעשיית האופנה.

האתגר

  • להגיע ללקוחות פוטינציאלים בכל פעם שהם מחפשים את מה שאתם מוכרים
  • להגיע לרשימת הקניות של הלקוחות שלך
  • האתגר לבנות מותג שיוביל לרכישות חוזרות באמצעות נאמנות בשוק רווי, אופנה באונליין

פתרונות

להגיע ללקוחות פוטינציאלים "ברגע האמת", ברגע שמתרחשת בשלות לרכישה ולאורך כל מסע הרכישה של הלקוח. זה לא רק חיפוש מוצר, אלא גם המפגש ההתנהגותי.

הדבר הראשון הבנו כיצד אנשים מחפשים וכיצד זה קשור למסע הרכישה שלהם.

הבחנו בין נשים שיודעות מה הן מחפשות, בשלב זה היא כבר נמצאת במשפך הרכישה ההדמנות הוא ללוות אותה במשפך לסגור את העסקה.

בחיפושים כללים יותר כמו "נעלי עקב לאירוע" המחפשת מעוניינת בסוג מוצר, אך היא לא ציינה העדפה למותג או דגם מסוים. כאן מצאנו הזדמנות גדולה לבנות את המותג והשפענו על קבלות ההחלטה באמצעות מודעות מותאמות כפתרון מושלם לחיפוש, הצגנו את הנישה והבידולים על פני המתחרים. 

תוייגו נשים באמצעות התאמה מדויקת של קהל היעד שלנו, כאשר הן חפשו באופן רחב יותר, למשל, "בגדים לחתונה"?  חיפוש ללא מוצר או קטגוריה, אבל יש עניין. חיפוש בעל זיקה כזו היא הזדמנות פז ליצור מעורבות עבור לקוחה קיימת או צרכנית חדשה.

מדידה ושיווק התנהגותי לניידים

מדדנו והבנו במדויק מאילו מילות חיפוש הגיעו פיזית לחנות, כלומר אילו מילות מפתח הובילו להגעה והתעניינות פיזית, באמצעות המידע הצלחנו להזניק את הביקורים בחנות.

רוצים לעבוד יחד?
דילוג לתוכן