אמאזון מפעילה כלי חדש שיאפשר למדוד ולנתח את איכות התנועה המגיעה אל המוצר שלנו בחנות של אמאזון וכמובן מה ואיך התנהג המשתמש בתוך החנות
עד היום לא ניתן היה למדוד ולבצע אופטימיזציות ב- Amazon לקמפיינים מחוץ ל Amazon עד להחלטת Amazon להקים השנה את מערכת הבקרה החדשה (BETA)
ההיבטים המרכזיים שניתן להפיק משימוש בכלי Amazon Attribution
הגדלת נפח שוק חזק את הקמפיינים היעילים שלך עלמנת להגדיל את נפח השוק שלך בנישה על חשבון המתחרים שלך.
הגדלת הרווחיות גלה אילו אסטרטגיות קהל מעצימות את הביצועים של מסעות הפרסום שלך.
מדידת תוצאות הבן אילו קמפיינים או ערוצים יעילים יותר לעזור לך להשיג את יעדי המכירות שלך ב Amazon.
יתרונות נוספים לטקטיקות השיווק הדיגיטליות שאינן מתוך אמזון בעזרה להניע מכירות ב- Amazon
מי יכול להשתמש ב Amazon Attribution?
*זמין כרגע רק למוכרים בחשבון Professional בעלי רישום Brand Registry באמזון , Vendors, וסוכנויות פרסום רשומות באמזון בלבד.
איך מתחילים?
- ממלאים טופס הרשמה
- מקשרים את המוצרים הנבחרים למערכת המדידות
- מייצרים תגים לקמפיינים מחוץ לאמזון
- מטמיעים את התגים בכל המודעות בקמפיינים מחוץ לאמזון
למידע מלא איך מתממשקים ואיך ניתן ללמוד ולהגדיל את יחסי ההמרה באמצעות Amazon Attribution
ניתן ליצור קשר ישירות, נשמח לעזור.