Amazon Attribution האנליטיקס של אמאזון

אמאזון מפעילה כלי חדש שיאפשר למדוד ולנתח את איכות התנועה המגיעה אל המוצר שלנו בחנות של אמאזון וכמובן מה ואיך התנהג המשתמש בתוך החנות

עד היום לא ניתן היה למדוד ולבצע אופטימיזציות ב- Amazon לקמפיינים מחוץ ל Amazon עד להחלטת Amazon להקים השנה את מערכת הבקרה החדשה (BETA)

ההיבטים המרכזיים שניתן להפיק משימוש בכלי  Amazon Attribution   

הגדלת נפח שוק חזק את הקמפיינים היעילים שלך עלמנת להגדיל את נפח השוק שלך בנישה על חשבון המתחרים שלך.

הגדלת הרווחיות גלה אילו אסטרטגיות קהל מעצימות את הביצועים של מסעות הפרסום שלך.

מדידת תוצאות הבן אילו קמפיינים או ערוצים יעילים יותר לעזור לך להשיג את יעדי המכירות שלך ב Amazon.

יתרונות נוספים לטקטיקות השיווק הדיגיטליות שאינן מתוך אמזון בעזרה להניע מכירות ב- Amazon

מי יכול להשתמש ב Amazon Attribution?

*זמין כרגע רק למוכרים בחשבון Professional בעלי רישום Brand Registry באמזון , Vendors, וסוכנויות פרסום רשומות באמזון בלבד.

איך מתחילים?

  • ממלאים טופס הרשמה
  • מקשרים את המוצרים הנבחרים למערכת המדידות
  • מייצרים תגים לקמפיינים מחוץ לאמזון
  • מטמיעים את התגים בכל המודעות בקמפיינים מחוץ לאמזון

למידע מלא איך מתממשקים ואיך ניתן ללמוד ולהגדיל את יחסי ההמרה באמצעות Amazon Attribution

ניתן ליצור קשר ישירות, נשמח לעזור.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו אותו

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

דילוג לתוכן